wtorek, 2 kwietnia 2013

Biegacie?

Ja biegam i biegając zrzuciłam już 9 kg! Biegam w tych różowych bucikach i z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu, bo wygodne są jak nie wiem co ;) Ale nie o butach miał być ten wpis, a o aseksualnych śpiochach. Wiem, że zdanie na ich temat jest podzielone, ja należę do tej części osób, które musiały je mieć. Nawet już kiedyś o tym pisałam, że lubię rzeczy które wyglądają jak piżama, ale nią nie są i można w nich wyjść na zewnątrz. Nie wiem dlaczego (mama mówi, że mam to po dziadku) lubię spać w zwykłych ubraniach (bluzach, t-shirtach, spodniach dresowych...) , żeby rano bez przebierania się wyjść do sklepu po śniadanie. Wychodząc rano do sklepu mam taką stylówę, że nawet mama by mnie nie poznała, jest to tzw. stylówa na bezdomnego, a takie śpiochy wyglądają już nieco bardziej pro! Właśnie dlatego są super! Do biegania też się nadają! Chyba każdy lubi czuć się wygodnie dlatego polecam!

Dodatkowo na Ax Paris są teraz przecenione, szare można kupić już za 14 funtów! I nie piszę tego dlatego, bo sklep mi kazał, znając ceny podobnych kombinezonów to jest prawdziwa okazja i jeśli ktoś szukał to już wie gdzie najlepiej kupić :) 
Czapka - Sexy by Sweden
Bokserka - Vintage Attack
Stanik - H&M
Słuchawki - Tally Weijl
Buty - Nike Free Run 3
Kombinezon - AX Paris

***
Moja strona na FB wita Was z otwartymi ramionami KLIK! Instagram też KLIK!

24 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, stylizacja i Ty :) o takich słuchawkach śnię po nocach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam aż stopnieje śnieg i znowu zaczynam biegać ;)
    Wyglądasz bardzo fajnie. Sportowo, ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, no właśnie zauważyłam jak ostatnio schudłaś niesamowicie i się zastanawiałam jak Ci się to udało :) No to już wiem :) Świetnie Ci w tych dresach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesów w odchudzaniu:* mi ostatnio coś nie idzie;p
    Piękne kolorki:) Świetnie wygląda szary,żółty i różowy:)
    Śmiechowe są te ubranka:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znakomita stylówka do biegania!
    oto dowód na to, że można i zdrowo i modnie :D

    a buty fajne, estetyczne! ciekawi mnie jak się sprawdzają? planuję taki zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te buty!!! Sama w nich biegam i cwicze :) polecam je każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja swoje śpiochy w szaro białe pasy z NewLook kupiłam w SH za 20 zl ;D jeszcze się nie odważyłam w nich nigdzie wyjść i raczej już tak zostanie ale do spania idealne. A biegać będę! To moje postanowienie ;) tylko niech śnieg stopnieje i będzie temperatura na plusie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega stylówa do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak długo już biegasz :) ? i po ile minut/godzin ? + stosujesz do tego jakąś diete ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer czy Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam, aż śnieg stopnieje i ruszam na podbój okolicznych ścieżek. Na te buty poluję od dłuższego czasu jak dotąd bez powodzenia. W zimowym okresie trenuję w domu a w wiosnę dorzucam do tego jeszcze bieganie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szarość, w połączeniu z takimi neonami wygląda cudownie!! Świetne zdjęcia :))
    Niestety troszkę za zimno, by móc sobie wyjść w piżamce do sklepu, ale czekamy na prawdziwą wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejusku, te najeczki to moje najskrytsze marzenia, wraz z łososiowym staniczkiem sportowym z h&mu... Wygodne są? Zestaw genialny !!

    OdpowiedzUsuń
  14. @burbery: Te -9 kg to suma z 5 miesięcy. Po wakacjach przez długi czas nie ćwiczyłam. Teraz ćwiczę 3 razy w tygodniu, biegam 3-4 km, do tego dochodzą ćwiczenia siłowe. Diety nie mam, ograniczam słodycze, jem pożywne śniadanie dzięki któremu nie podjadam i to chyba tyle :) Jeśli się ćwiczy regularnie to waga leci bez dodatkowych wysiłków :)
    ***
    Dziewczyny, które pytają czy buty się sprawdzają - no przecież napisałam, że wygodne jak "nie wiem co" :D Są świetne, do biegania idealne, serio!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega buty !!! :) Zapraszam do mnie : http://percepcja1.blogspot.com/ E.

    OdpowiedzUsuń
  16. taka stylówka do biegania tylko zachęca;) a kolorowe buty aż się proszą do obrania:) czekam aż krakowskie chodniki i bulwary staną się bardziej przyjazne bo póki co ani zdrowie, ani aura nie zachęca. Zastanawiam się tylko czy i jak czyścisz słuchawki po bieganiu?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylówa :) czuję, że pokochałabym te śpiochy, bo na pewno są cieplutkie! a bieganie od razu po przebudzeniu w tym, czym śpimy - niepiżamie, to super pomysł. postaram się wypróbować latem!
    świetny blog!
    zapraszam też do mnie;
    kropkapeel.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Biegałam, ale nie żeby schudnąć, tylko dla kondycji.
    Świetna stylizacja.
    Zapraszam też do mnie:
    http://monikastepien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zestawienie i wesołe kolorki. .

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mam ochote wziać te ciuchy z twojej podłogi i włożyć na siebie:)

    OdpowiedzUsuń